یکی از روشهایی که میتوانید از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید سایت های popup هستند ،
یکی از روشهایی که میتوانید از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید سایت های popup هستند ،
یکی از روشهایی که میتوانید از طریق وبلاگ خود درآمد کسب کنید سایت های popup هستند ،
برای اینکه بتوانید از بازدیدکننده های که وارد سایت یا وبلاگ شما می شوند و
سلام
خرید اینترنتی بلیط بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا
ورزشگاه امام رضا مشهد مدرن ترین ورزشگاه ایران است که ساخت این ورزشگاه توسط آستان قدس رضوی انجام شده و و این ورزشگاه در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی واقع در تقاطع بلوار خیام و بلوار فردوسی مشهد قرار گرفته و نسبت به ورزشگاه ثامن مشهد که در خارج شهر قرار دارد ، دسترسی بهتر و راحتتری دارد و امید است که با وجود این ورزشگاه شاهد رشد و پیشرفت فوتبال خراسان و همچنین برگزاری بازی های بزرگ ملی در این ورزشگاه عالی داشته باشیم .
بازی افتتاحیه ورزشگاه امام رضا 25 شهریور بین دو تیم منتخب مشهد و منتخب کربلا برگزار می شود .
برای ورود به سایت هیئت فوتبال مشهد برای خرید بلیط بعد از کلیک روی لینک زیر پنجره ای باز می شود پس از پنج ثانیه روی گزینه رد کردن تبلیغ کلیک کنید تا وارد سایت خرید بلیط شوید .
8. متقاضی جهت اطلاع از وضعیت خود می تواند با سامانه تلفن گویای استانداری به شماره 138 تماس گرفته و از آخرین وضعیت ثبت نام خود آکاه شود. لازم به ذکر است ار هرگونه مراجعه و یا تماس با فرمانداری جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام خودداری گردد.
برای بحث و بررسی نامزدهای انتخاباتی میتوانید وارد گروه تلگرامی انتخابات ریاست جمهوری 96 شوید .
فقط لطفا احترام همدیگر رو حفظ کنید .
لینک گروه انتخابات ریاست جمهوری 96 :
https://t.me/joinchat/AAAAAAyfdsTk4sAmpV26ZQ
وزارت کشور از مدارس و مساجد، حسینیه ها و برخی دستگاه های اجرایی به عنوان حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات استفاده می کند. استفاده از مکان های عمومی به ویژه مدارس و مساجد به عنوان حوزه رای گیری در همه جای دنیا مرسوم است.
در ایران قبل از انقلاب همین رویه برقرار بوده و از مکان مدارس به عنوان حوزه رای گیری استفاده می شد. در بند 11 قانون انتخابات استفاده از "کارکنان" دستگاه ها در کنار استفاده از امکانات مانند فضای و میز و صندلی و... آمده است یعنی دستگاه های دولتی از جمله آموزش و پرورش موظفند که کارکنان خود را برای امر انتخابات در اختیار وزارت کشور ، فرمانداری ها و بخشداری ها بگذارند.
در مدارس، مساجد ، حسینیه ها و ... که به عنوان شعب اخذ رای انتخاب می شوند از قبل هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش، امور مساجد و دستگاه های اجرایی به عمل می آید و معمولا دو روز قبل از برگزاری انتخابات تجهیزات و امکانات مورد نیاز به شعب اخذ رای منتقل می شود. در مدارسی که شعب اخذ رای برقرار است، فعالیت های آموزشی تا روز رای گیری ادامه می یابد . با وجودی که آموزش و پرورش نمی تواند یک معلم یا مدیر را ملزم به فعالیت به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کند، اما بسیاری از فرهنگیان خودخواسته به عنوان عوامل اجرایی یا نظارتی در انتخابات حضور دارند.
فرهنگیان در هیات های اجرایی وزارت کشور یا هیات های نظارت شورای نگهبان و یا ناظر وزارت کشور یا ناظر شورای نگهبان و عوامل اجرایی شعب رای گیری در برگزاری انتخابات در مدارس ،حضوری پررنگ دارند . در مساجد هم معمولا اعضای بسیج نقش عوامل اجرایی را به عهده دارند. دو ستون اجرای انتخابات معلمان و اعضای بسیج هستند.
در برخی مدارس ، عوامل اجرایی صندوق ازب ین کارکنان همان مدرسه انتخاب می شوند. این مساله اعتراض برخی از همکاران را بر انگیخته است ، آنها حضور معلمان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات را استفاده ابزاری از معلمان و نوعی استثمار آنان ارزیابی می کنند.
در ماده 40 قانون انتخابات آمده : "هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و حوزههای فرعی پس از انتشار آگهی انتخابات برای هر شعبه ثبت نام و اخذ رأی پنج نفر (و در شعبپر تراکم به تشخیص هیأت اجرایی هفت نفر) از معتمدین محل که دارای سواد خواندن و نوشتن باشند، انتخاب و به فرماندار یا بخشدار جهت صدورحکم معرفی مینمایند." در تبصره 1 همین ماده می خوانیم : " اعضاء شعب ثبت نام و اخذ رأی از بین خود یکنفر رئیس، یکنفر نایب رئیس و
بقیه اعضاء را به عنوان منشی انتخاب مینمایند. " در قانون تاکیدی روی هیچ صنف و قشری نشده است.
همان گونه که در متن قانون می بینیم هیچ الزامی برای استفاده از کارکنان مدرسه به عنوان عوامل اجرایی در قانون وجود ندارد و همکاری عوامل اجرایی و نظارتی هم داوطلبانه است.
شرط انتخاب عوامل اجرایی هم معتمد محل بودن و دارا بودن سواد خواندن و نوشتن است و اصولا ممکن است برخی معلمان مدرسه به دلیل اینکه در مناطق دیگر شهر ساکن هستند ، واجد شرط "معتمد محل" نباشند. در برخی از حوزه های مدارس هم افراد غیر معلم به عنوان عوامل اجرایی انتخابات را برگزار می کنند. خلاصه اینکه اگر معلمی نخواهد عامل اجرای انتخابات شود کسی نمی تواند او را مجبور کند.
مساله پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات یکی از مسایل چالشی انتخابات بوده و هست . رویه جاری تا سال 87 این بود که به کارمندان دولت، نامه ای از طرف فرمانداری یا شورای نگهبان مبنی بر تائید اضافه کاری داده می شد و هر دستگاه اجرایی راسا اضافه کار کارکنان خود را پرداخت می کرد .
تایید کار اکثرا به شکل سلیقه ای و بدون ضابطه نوشته می شد و محاسبه اضافه کاری در وزارتخانه های مختلف دولتی متفاوت بود و گاه حق الزحمه یک معلم یک سوم کارمند دستگاه دیگر می شد. تاخیر در پرداخت مطالبات هم به خصوص در آموزش و پرورش همیشه وجود داشت.
در آبان 87 ، دولت آیین نامه نحوه پرداخت حقالزحمه مجریان و ناظران انتخابات را اصلاح و حقالزحمه مقطوع عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، اعم از انتخابات مجلس شورای اسلامی ، ریاست جمهوری ، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی را تعیین کرد.
در اصلاحیه ، حق الزحمه همه عوامل اجرایى و نظارتى به ازاى هر نفر 30 هزار تومان به ازاى هر روز و حداکثر تا سه روز، حق الزحمه هر یک از اعضاى هیئتهاى اجرایى و نظارتى در حوزه انتخابیه اصلى در هر دوره 600 هزار تومان و حق الزحمه هر یک از اعضاى هیئتهاى اجرایى و نظارتى در حوزه انتخابیه فرعى در هر دوره 400 هزار تومان تعیین شد.
در اصلاحیه هیات دولت آمده است : "ارقام فوق براى انتخابهاى بعدى با پیشنهاد وزارت کشور و شوراى نگهبان و تصویب هیئت وزیران قابل تغییر است." این آیین نامه از چند جنبه مثبت است :
اول اینکه مقرر شده که پرداخت حق الزحمه از محل اعتبارات شورای نگهبان و وزارت کشور صورت می گیرد. دوم اینکه مبلغ حق الزحمه مقطوع است و بستگی به حقوق کارمند در سازمان متبوع ندارد و سوم اینکه این مبلغ در هر انتخاباتی می تواند تغییر کند . اما این آیین نامه مشکل پرداخت حق الزحمه را حل نکرد و عملا پاسکاری عوامل اجرایی بین وزارت کشور و وزارتخانه و نهاد متبوع عوامل اجرایی ادامه یافت.
نکته مهم این است که آیین نامه هیات وزیران با قانون انتخابات مجلس تعارض دارد.
در ماده 11 قانون انتخابات آمده است : " کلیه وزارتخانهها، سازمان ها و ادارات و نهادهای قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته و... موظفند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران،کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند . بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزء ایام مأموریت نامبردگان محسوب خواهد شد."طبق این ماده وزارت آموزش و پرورش موظف است کارکنان خود را به درخواست وزارت کشور و... برای اجرای انتخابات در اختیار آنان قرار دهد.
در ماده 11 گفته شده که مدت همکاری مثلا یک فرهنگی جزء ماموریت او محسوب می شود. اما تبصره 2 همین ماده موضوع را روشن تر بیان کرده است.
تبصره 2 می گوید: " حق مأموریت کارکنان مذکور از محل اعتبارات سازمان متبوع آنان تأمین و پرداخت می گردد. " صراحت این تبصره دیگر جایی برای تفسیر باز نمی گذارد. نکته جالب این است که آیین نامه هیات وزیران نمی تواند مانع اجرای قانون مصوب مجلس شود. همین تعارض باعث شد که در انتخابات 92 ریاست جمهوری باز هم پرداخت حق الزحمه انتخابات، تبدیل به چالشی برای آموزش و پرورش شود.
در آبان سال 92 مدیرکل دفتر حقوقی املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش برای اینکه تکلیف را یک سره کند در رابطه با تعارض در آراء صادر شده از شعب دیوان عدالت اداری اردبیل به هیأت عمومی دیوان شکایت کرد. جریان از این قرار بود که ارژنگ دارایی و حیات ا... صلاحی و محمدرحیم هدایتی، ایرج غلامی و کلام الله وحدانی از کارکنان آموزش و پرورش اردبیل در دادخواست های جداگانه ای از آموزش و پرورش شکایت کرده بودند که حق الزحمه انتخاباتی خرداد 92 آنها را پرداخت نکرده است. اما شعب دیوان عدالت، آرای متفاوتی در باره این پرونده ها صادر کرده بود.
آموزش و پرورش در شکایت خود به استناد آیین نامه دولت در مورد پرداخت حق الزحمه مقطوع ، مدعی بود که " اعتبارات حق الزحمه عوامل انتخابات را وزارت کشور و شورای نگهبان دریافت کرده اند ." و آموزش و پرورش که اعتباری بابت این موضوع ندارد تکلیفی در مورد پرداخت حق الزحمه هم ندارد و اگر مجبور شود باید از سایر سرفصلها که میبایست صرف تعلیم وتربیت دانشآموزان شود حق الزحمه عوامل انتخابات را پرداخت نماید .
آموزش و پرورش برای اینکه جلوی سیل شکایت های آتی را بگیرد خواستار رای هیات عمومی دیوان به نفع وزارتخانه و به زیان شاکیان شده بود.
دیوان عدالت اداری بر خلاف تمایل آموزش و پرورش به نفع شکات رای داد و اعلام کرد که شکایت شاکیان برای دریافت حق الزحمه از وزارت آموزش و پرورش موجه و وارد است و کارکنان آموزش و پرورش استحقاق دریافت حق مأموریت از محل اعتبارات سازمان متبوع خویش را دارند.
اما آیا اعتباری بابت حق الزحمه عوامل در اختیار وزارت کشور و شورای نگهبان قرار می گیرد؟
آیا یک مجری انتخابات محق است که حق الزحمه را یکبار به صورت مقطوع و بار دوم به صورت اضافه کار از سازمان متبوع دریافت کند؟
یک نکته روشن است آموزش و پرورش تمایلی به پرداخت حق الزحمه انتخابات کارکنان خود ندارد.
اگر شما معلم گرامی با انگیزه گرفتن حق الزحمه وارد پروسه انتخابات می شوی ، اصلا با صرفه نیست و بهتر است عطایش را به لقایش ببخشید !
برای بحث و بررسی نامزدهای انتخاباتی میتوانید وارد گروه تلگرامی انتخابات ریاست جمهوری 96 شوید .
فقط لطفا احترام همدیگر رو حفظ کنید .
لینک گروه انتخابات ریاست جمهوری 96 :
https://t.me/joinchat/AAAAAAyfdsTk4sAmpV26ZQ
پست دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ با توجه به نرخ دیه جدید اعلامشده به روزرسانی شده است.
اگر صاحب وسیله نقلیه باشید حتماً با موضوع الحاقیه بیمه شخص ثالث برخورد داشتهاید. در ابتدای هرسال از شرکتهای بیمه با دارندگان وسایل نقلیه موتوری تماسی مبنی بر دریافت الحاقیهی بیمه شخص ثالث خودرویشان گرفته میشود. به این صورت که بیمهگزار با پرداخت هزینهای ناچیز، ضمیمهای قانونی برای بیمه شخص ثالث خود تهیه میکند که بر اساس آن سقف تعهدات مالی شرکت بیمهگرافزایش مییابد. حال میخواهیم به این موضوع بپردازیم که الحاقیه بیمه شخص ثالث چیست و بر چه اساسی تعیین میشود.
برای اینکه بدانیم الحاقیه بیمه شخص ثالث چیست در مرحله اول باید بدانیم که هزینهای که شما برای بیمه شخص ثالث وسیله نقلیهتان میپردازید بر چه اساسی تعیین میشود. دیه کامل یک انسان در ماه حرام در سال ۹۶، ۲۸۰ میلیون تومان و در ماه غیر حرام ۲۱۰ میلیون تومان اعلام شده است و حداقل میزان پوشش برای خسارتهای مالی بهاندازه ۷ میلیون تومان تعیینشده است; البته بیمهگزار در صورت تمایل میتواند با پرداخت حق بیمه بیشتر، میزان تعهد شرکت بیمه را افزایش دهد و انتخاب میزان پوشش، بر اساس توانایی مالی و اولویتها به شخص بیمهگزار بستگی دارد.
هرساله قوه قضاییه مصوبه جدیدی را برای مبلغ دیه به بیمه مرکزی ابلاغ میکند که ممکن است از سال گذشته بیشتر باشد. در این صورت مابهتفاوت حق بیمهی بیمهگزار نسبت به سال گذشته در قالب الحاقیه بیمه شخص ثالث ابلاغ میشود. بیمهگزار موظف است که این مابهتفاوت را بپردازد تا بتواند الحاقیه بیمه شخص ثالث را خریداری کند. در واقع الحاقیه بیمه شخص ثالث، ضمیمه قانونی بیمه شخص ثالث، مبنی بر افزایش تعهدات مالی شرکت بیمهگر است.
الحاقیه بیمه شخص ثالث، ضمیمه قانونی بیمه شخص ثالث است که موجب افزایش تعهدات مالی شرکت بیمهگر در قبال بیمه گذار میشود.
در میان دوازده ماه تقویم قمری، چهار ماه حرام وجود دارند که به ترتیب رجب، ذیالقعده، ذیالحجه و محرم میباشند. بر اساس شرع اسلام اگر در این چهار ماه فوت ناشی از حادثه رانندگی اتفاق بیافتد، میزان دیه یک سوم از ماههای عادی بیشتر است.
بیمهگزاران موظفند که حداقل پوشش مالی بیمه شخص ثالث را که بهاندازه یک چهلم دیه کامل یک فرد در ماه حرام است، برای وسیله نقلیه موتوری خود تهیه کنند. بر این اساس تردد وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث ممنوع است و در صورتی که چنین وسیله نقلیهای توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی شود، متوقف و جریمه میشود. دریافت الحاقیه شخص ثالث اجباری نیست; اما در صورتی که بیمهگزار الحاقیه بیمه شخص ثالث را دریافت نکند، در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه، میزان تعهد خود نسبت به بیمهگزار را بر اساس حداقل پوشش تعیینشده در سال گذشته پرداخت میکند و مابهتفاوت خسارت جانی یا مالی، بر عهده بیمهگزار خواهد بود.
در صورت عدم دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث، پرداخت مابهتفاوت میزان پوشش در سال گذشته و سال جاری بر عهده بیمهگزار خواهد بود نه شرکت بیمهگر.
برای مثال مبلغ تعیینشده برای حداقل پوشش بیمهگزار، در ماه حرام در سال ۹۴، ۲۲۰ میلیون تومان بوده است که در سال ۹۵ این میزان به ۲۵۳.۳ میلیون تومان افزایش یافته است. در صورتی که بیمهگزاردر ماه حرام موجب خسارت جانی شود، در صورتی که الحاقیه بیمه شخص ثالث را خریداری نکرده باشد، پرداخت مابهتفاوت ۳۳.۳ میلیون تومانی بر عهده خود شخص خواهد بود.
بعد از اعلام نرخ جدید دیه در هرسال،الحاقیه در دسترس عموم قرار می گیرد. برای تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمهگزاران میتوانند به دفاتر و نمایندگیهای بیمه شخص ثالث مراجعه کنند و با پرداخت هزینهای ناچیز الحاقیه بیمه شخص ثالث خود را دریافت نمایند. همچنین میتوان با تماس تلفنی با نمایندگی بیمه، الحاقیه بیمه شخص ثالث را خریداری نمود.
بهترین حالت این است که بیمهگزار به دفتر نمایندگی بیمهای که از آن بیمه شخص ثالث خود را تهیه کرده است مراجعه کند. در صورت عدم دسترسی به دفتر نمایندگی قبلی، بیمهگزار باید برای دریافت الحاقیه به نمایندگی مرکزی همان بیمه مراجعه کند.
همچنین برخی از شرکتهای بیمه، امکان خرید اینترنتی الحاقیه بیمه شخص ثالث را نیز برای بیمهگزاران فراهم آوردهاند. با روش آنلاین، بیمهگزاران میتوانند با مراجعه به وبسایت این شرکتها هزینه الحاقیه بیمه شخص ثالث را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و الحاقیه بیمه شخص ثالث خود را چاپ نمایند.
به نقل از مدیر کل دفتر برنامهریزی و توسعه بیمه مرکزی، نمنالحسینی، از سال ۹۶ دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث منتفی خواهد شد. از مزیتهای این قانون جدید این است که لازم نیست مانند سالهای قبل بیمهگزار برای افزایش تعهدات بیمهگر هزینهای بپردازد تا الحاقیه بیمه شخص ثالث مطابق با نرخ جدید دیه را دریافت کند. بر این اساس در صورت افزایش نرخ دیه میزان تعهدات شرکتهای بیمه به صورت خودکار افزایش خواهد یافت و بیمهگزاران نیازی به دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث نخواهند داشت و از این طریق دغدغه بیمهگزاران رفع خواهد شد. زین پس مابهتفاوت نرخ دیه را صندوق خسارتهای بدنی خواهد پرداخت.
از سال ۹۶ الحاقیه بیمه شخص ثالث حذف شده است و شرکتهای بیمهگر در صورت تغییر نرخ دیه موظفند که تعهدات خود نسبت به سقف پوشش را افزایش دهند.
این ورزشگاه که مدرن ترین ورزشگاه ایران محسوب می شود در مرکز شهر مشهد قرار دارد و چندین شرکت نامدار اروپایی طراحی آن را بر عهده داشته اند.
پیش از این قرار بود یکی از بازی های تیم ملی کشورمان در این ورزشگاه همزمان با افتتاحیه آن انجام شود که به دلیل روزهای شلوغ تیم ملی در مقدماتی جام جهانی این اتفاق منتفی شد.
ورزشگاه امام رضا تنها ورزشگاه سرپوشیده ی ایران محسوب می شود که توانسته بالاترین استاندارد را در بین ورزشگاه های ایرانی از آن خود کند. از امکانات این ورزشگاه می توان به پارکینگ 7 طبقه ی آن اشاره کرد که علاوه بر آن طراحی ورزشگاه به گونه ای است که در کوتاه ترین زمان، تماشاگران بتوانند از چندین درب خروجی که به خیابان های متفاوت دسترسی دارد، بیرون بروند.
گفتنی است پیمانکار چمن این ورزشگاه، چمن ورزشگاه اولدترافورد را نیز تولید و مدیریت می کند. این دومین ورزشگاه بزرگ شهر مشهد در کنار ورزشگاه ثامن الائمه است که می تواند میزبانی مسابقات بین المللی را نیز بر عهده بگیرد.
با توجه به این که در کشورمان به جز ورزشگاه آزادی که بزرگترین و بهترین استادیوم ایران است ورزشگاه دیگری وجود ندارد که از نظر ساختار و امکانات به روز باشد و دیگر ورزشگاه های کشور نه چمن مناسبی دارند و نه امکانات کافی، نیاز به ساخته شدن چندین ورزشگاه با استاندارهای بالا و به روز احساس می شود که اولین و مجهزترین ورزشگاه 300000 نفری است که در شهر مشهد مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
در همکاری بین شرکت آذران سازه از فعالان در زمینه سازه های صنعتی و شرکت فرانسوی آلمانی الاصل آندرس نوبل که سابقه ی سال ها کار در زمینه سازه های خاص را دارد سقف استادیوم امام رضا طراحی شد و به مرحله ی اجرا رسید. این سقف با سازه ای خاص و مدرن که هزینه ی نهایی ساخت آن نزدیک به 41 میلیارد تومان پیش بینی می شود روح و ظاهر جدیدی به استادیوم امام رضا بخشیده تا حدی که می تواند در کنار سایر ویژگی ها این استادیوم را به یکی از استادیوم های مطرح در خاورمیانه تبدیل کند.
ورزشگاه 30هزار نفری امام رضا مشهد که مدرنترین ورزشگاه ایران به حساب می آید در حال نصب سقف می باشد ورزشگاهی که تا کنون برای ساخت آن 140 میلیارد هزینه شده و پیش بینی می شود برای افتتاح نیاز به بودجه ی به همین مقدار است.
سقف ورزشگاه توسط شرکت فرانسوی در حال ساخت شده است.(این شرکت سقف ورزشگاه المپیک لندن و چند ورزشگاه برزیل در جام جهانی 2014 را اجرا کرد است.)
صندلی های ورزشگاه توسط یک شرکت اسپانیای نصب شد.( این شرکت با ورزشگاه رئال مادرید قرارداد دارد.)
چمن طبیعی و پیست تارتان در دست یک شرکت المانی می باشد.( این شرکت هم نیز با چندین ورزشگاه بزرگ المان قرارداد دارد.)
14 سالن در زیر سکوی های ورزشگاه اماده بهره برداری می باشد.
14 سالن استاندارد ورزشی مجزا در زیر استادیوم طراحی، ساخت و آماده بهره برداری است
یک کلینیک شبانه روزی و دائمی در مجموعه وجود خواهد داشت و 2 سالن بدنسازی مجهز نیز مختص بانوان و آقایان تجهیز شده است.
این استادیوم درجه A آسیا را داراست. پیش از این فقط مجموعه آزادی در ایران دارای درجه A بوده است. پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 5 هزار خودرو در 6 طبقه است.
در حالی که اصرار شدید مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان برای استفاده تیمهای فوتبال لیگبرتری استان خراسان از ورزشگاه سطحA امام رضا(ع) با مخالفت اولیه رئیس هیاتمدیره تربیتبدنی آستان قدس مواجه شد و این ورزشگاه متعلق به کی روش و بازیهای ملی عنوان شد، حسین یوسفی امروز مجوز بازیهای لیگبرتری پدیده و سیاهجامگان را در این ورزشگاه صادر کرد.
مدیرعامل تربیتبدنی آستان قدس گفت :«ما آمادگی داریم دغدغه مجموعههای داخلی از جمله تیمهای لیگبرتری که در برهه کنونی نیاز به حمایت دارند را برطرف کنیم. میتوانیم این ظرفیت را در اختیار تیمملی کشورمان هم بگذاریم تا به صورت کامل از این امکانات مدرن و استاندارد بهره مند شوند.»
اما قراردادن پیست تارتان و اضافه شدن مواد دوومیدانی از جمله اختلافات بزرگ هیات فوتبال خراسان با تربیت بدنی آستان قدس است، خصوصا آنجا که حسین یوسفی چنین میگوید :«خوشبختانه از پتانسیل ورزشگاه به صورت هدفمند بهره خواهیم برد به عنوان مثال رقابتهای دوومیدانی آسیایی سال آینده در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مشهد برگزار خواهد شد و در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان این مسابقات خواهیم بود.»
اما پرتاب چکش و نیزه در بهترین استادیوم فوتبال ایران به شدت صدای رئیس هیات فوتبال خراسان را درآورده است :«مگر این ورزشگاه با قابلیتهای بالا به آسانی درست شده که با اجرای مواد دوومیدانی همچون پرتاب نیزه و چکش و وزنه، چمن خوب و یکدست آن را نابود کرد. شاید برخی دوستان متوجه ارزش و اهمیت این ورزشگاه نیستند. با این اقدامات این ورزشگاه عمری نخواهد داشت.»
مهدی برادران به شدت به برنامه افتتاحیه غیرفوتبالی این ورزشگاه نیز انتقاد داشته و ادامه میدهد :«در استادیوم فوتبال نمی خواهند یک فوتبال ساده را برگزار کنند. کاری که در دنیا رایج است و همیشه بزرگترین ورزشگاهها را با خاصترین مسابقات محلی یا ملی افتتاح کردهاند. ما پیشنهاد دادهایم تا لااقل یک نیمه بین پیشکسوتان فوتبال خراسان و ترکیبی از لیگبرتریهای استان در افتتاحیه انجام شود و از شعائر مذهبی یا امام رضا و یا جوادالائمه که همواره تیم های پدیده و سیاهجامگان ما به این دو متوسل بودهاند استفاده شود والا غیر از اینکه افتتاحیه زمین فوتبال نیست.»
رئیس هیات فوتبال تاکید کرد :«آیتالله رئیسی، عنایت خاصی به ورزشگاه امام رضا(ع) و تکمیل و بهرهبرداری آن داشته اند و اگر توجه ویژه ایشان نبود سرنوشت این ورزشگاه و همچنین افتتاح رسمی آن نامعلوم بود. افتتاح استادیوم فوتبال بدون انجام مسابقه مثل این است که رستورانی افتتاح شود و در شروع غذایی سرو نکند. یا حسینیه ای افتتاح شود و یک خط نوحه در آن خوانده نشود و ... امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر حل شود .
با سلام
پیشاپیش فرار رسیدن نوروز و تولد بهار و زنده شدن دوباره زمین رو بهتون تبریک میگم .
تعدادی سوال علوم ( مبحث فیزیک ) رو برای ایام نوروز برای دانش آموزان عزیز پایه نهم طرح کردم که اینجا براتون قرار دادم و میتونید از طریق لینک های زیر دانلود کنید .
برای دانلود بعد از کلیک روی لینک زیر پنجره ای باز می شود پس از پنج ثانیه روی گزینه رد کردن تبلیغ کلیک کنید تا دانلود فایل آغاز شود .